Welke Flight controller gebruik jij en waarom

FPV Racing Forum Techniek Flight controllers Welke Flight controller gebruik jij en waarom

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #569
    Droneracers.nl
    Keymaster

    Ik gebruik de naze32 rev5 en spracing f3 beide met de laatste versie van betaflight en vlieg in acro stand. Beider erg fijne boardjes!

    Welke gebruik jij en waarom?

    #1958
    Mr. Bones
    Participant

    Ik Gebruik een naze32 rev6 en een motolabs cyclone f3, Bijde zijn erg fijne bordjes, alleen bij het tunen van de naze kreeg ik last van de noise in de mpu6500. Daarom heb ik een Motolabs cyclone gekocht, een geweldig bordje met een looptime van 125 en een 8khz gyro, ik draay de laatste versie van betaflight (2.9.0). Een nadeel is alleen geen dataflash chip, maar dat is op te lossen door een openlog.

    Ben benieuwd naar de andere antwoorden.

    #1959
    Droneracers.nl
    Keymaster

    Nice, ik heb nu ook de KISS FC ann mijn verzameling toegevoegd en moet zeggen dat die ook erg lekker vliegt, vooral freestyle!

    #2258
    Chris Schaft
    Participant

    hey ,ik vlieg met een power cube van black sheep,moet je zeggen voor free style of fpv super,je kunt er gewoon lekker mee vliegen op 3cellen maar ook op 4 of 5,was in het begin beetje wennen ,geen ecs op je armendus tja ik kan het wel aan raden,ik ben er zeer blij mee,ik hoop eigenlijk dat er meer van jullie mee vliegen?loop een beetje te kloten van clean flight naar beta flight,dat schijnt ff beter te zijn?can iemand mij wegwijs maken?

    #9119
    Chard
    Participant

    Hello, I use RMRC and Acro Naze32 Rev 6, I found a article make a comparison chart about popular best flight controller http://www.rcdronegood.com/flight-controller-board-comparison/ , RMRC is Coming with 8 input and 8 output channels, RMRC seriously Dodo is yet another wonderful flight controller for 250 quad etc fpv racing. Acro Naze32 Rev 6: Compatible with MWOSD software, this is yet another top-tier flight controller for 250 quad fpv racing. With an easy to install software, its installation hole distance of 30.5mm is compatible with SP F3, APM and Naze32 CC3D. Hope can help you.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
×