Walkera goggle 3 (3D) of de Fatshark HD?

FPV Racing Forum Techniek FPV Gear Walkera goggle 3 (3D) of de Fatshark HD?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #832
    mitchell
    Participant

    Goedemiddag! Ik had een vraag want ik sta een beetje voor een moeilijke keuze. Ik heb een Walkera furious 320 gekocht en wil vandaag een goggle kopen. Ik zit dus nu in twijfel of ik de nieuwe goggle 3 (3D) of de Fatshark HD moet kopen. Allebei hebben dezelfde resolutie alleen is de goggle 3 een alles in een pakket dus inclusief ontvanger en is in 3D enz enz. Ook weet ik niet of die universeel is en/of ik hem ook voor me phantom 3 pro kan gebruiken. De fatshark daarintegen is natuurlijk een begrip in de rscedrones wereld en is ook heel erg goed? Bij de fatshark weet ik wel 100% dat die universeel is en dat hij de meest gebruikte is. Dus om kort te sluiten de goggle 3 is kwa prestaties(omschrijving) beter maar de fatshark is wel het begrip. Wat moet ik kiezen of wat zou U kiezen..?

    Ik hoop van jullie te horen!:)

    #1088
    Redactie – Marwin
    Participant

    Tja moeilijk te vergelijken gezien er weinig tot geen ervaring nog zijn met de Walkera goggle 3.

    Maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor het betrouwbare gaan, kwaliteit met goede service en garantie FATSHARK.

    Zoals je al aangaf heeft ze afgelopen jaren al bewezen qua merk.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
×