Kennis deling / meeting Twente

FPV Racing Forum Racing & Meetings Meetings Kennis deling / meeting Twente

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #2780
    speeksel
    Participant

    Wat mensen uit Twente die een beginner wat kennis willen bijbrengen? c.q. een keer mag bijwonen welke kunsten je kunt vertonen?

    #8184
    Maiky_T
    Participant

    Hoi Speeksel, Ik woon in Enschede, als je wil kom je een keer kijken als ik Freestyle vlieg, leg ik je e.e.a. uit en help ik je op weg.
    Zijn er meer racers / freestyle piloten in regio Twente? Misschien leuk om een algemene meeting te plannen? Ook ik kan ongetwijfeld nog leren net zoals vele van jullie πŸ˜‰ in de hobby is kennis er om te delen niet πŸ˜‰

    #8235
    speeksel
    Participant

    Maikey, ga ik graag op in. Heb je een privΓ© bericht gestuurd.

    #8269
    HomeY
    Participant

    Zijn er meer racers / freestyle piloten in regio Twente?

    Hallo beiden!
    Die zijn er zeker πŸ™‚

    In Hengelo zijn we zeker met 4. Op Dronesquad.com hebben we ook al een groep opgericht, Drone Racing Twente (en Rik B. heeft dat ook voor Enschede piloten gedaan! FPV Racing Twente) en daar zitten 6 (en in de groep van Rik 5) members in.
    Wij vliegen eigenlijk altijd achter de Ikea in Hengelo (Lemerij, vanaf Ikea over nieuwe weg richting Borne en dan eerste rotonde links, gelijk weer links). Afgelopen zomer hebben we er wel meer RC activiteit gezien (vliegtuigen en heli). Het betere weer en langere avonden komt er weer aan, dan zijn we er ‘s avonds soms ook te vinden.
    Met het wisselvallige weer word vaak op het laatste moment besloten of we gaan vliegen. Op Dronesquad starten we dan sinds kort een meeting, zodat anderen kunnen zien/weten dat we gaan vliegen. Wie weet komen we elkaar een keer tegen!

    Gr,
    Jeroen

    • Deze reactie is gewijzigd 7 years, 1 month geleden door HomeY.
    #10721
    hacky
    Participant

    Hallo Jeroen / Maiky, als het avondlicht het weer toestaat, kan ik dan eens een keer een avondje racen bijwonen? Ik ben bezig met een simulator en wil graag van racers zelf horen wat ik anders kan doen en eens zelf zien hoe die dingen zich echt gedragen. Hieronder de link van mijn oorspronkelijke oproep.

    Vraagje om medewerking bij nieuwe FPV sim

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
×