FX796T-L geen video

FPV Racing Forum Techniek FPV Gear FX796T-L geen video

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #1489
    boudewijn
    Participant

    hallo,

    ik heb voor mijn racer die ik gebouwd heb deze vtx gekocht. alleen het probleem is ik kan geen beeld krijgen op mijn goggles. als ontvanger gebruik ik de FR632 van boscam met antennes van immersionrc. de tx en camera krijgenstroom dit heb ik ook na gemeten en alle lampjes branden ook. het maakt verder ook niet uit welk kanaal ik instel op de tx. op de ontvanger krijg ik niks binnen via de autoscan functie of handmatig door alle kanalen heen. hebben jullie misschien enig idee wat het zou kunnen zijn. of wat ik kan proberen om dit te verhelpen

    de handleiding van de vtx:FX796 T-L
    de handleiding van de ontvanger:FR632 ontvanger

    groet, Boudewijn

    #1493
    Droneracers.nl
    Keymaster

    Hoi Boudewijn welkom op Droneracers.nl!

    Wordt de zender warm?
    Zit de antenne erop? (nooit aangezet onder antenne, dit nooit doen anders gaat de zender kapot door teveel hitte opbouw)

    Matt

    #1496
    boudewijn
    Participant

    nee de zender word niet warm. en ik heb deze ook nooit aangezet zonder antenne(check ik altijd voordat ik de de batterij aansluit). ook heb ik geprobeerd beeld te krijgen met een 32ch ontvanger zonder succes. als ik de 40ch tx omruil voor een andere(32ch in dit geval) krijg ik beeld op beide ontvangers. dus het probleem is echt de 40ch tx maar dit vind ik vreemd omdat ik wel gewoon de frequenties kan instellen en deze geeft ook de correcte hoeveelheid stroom aan de camera.

    Groet, Boudewijn

    #1497
    Droneracers.nl
    Keymaster

    Dat is vreemd maar het feit dat de zender niet warm wordt voorspelt niet veel goeds.
    Ik zou de winkel waar je deze hebt gekocht een mailtje sturen en vragen of ze een nieuwe kunnen omruilen?

    #1498
    boudewijn
    Participant

    met warm dacht ik meer aan heet. de zender word wel warm als je deze aansluit aan een batterij maar niet zodanig dat je deze niet meer kan aanraken.

    #1499
    Droneracers.nl
    Keymaster

    Okay en je weet zeker dat alle connecties goed zitten?
    Ik zou het anders niet weten 🙁

    #1503
    boudewijn
    Participant

    ja de kabels en verbindingen heb ik inmiddels al 3 keer nagekeken. ik dacht misschien was het iets dat ik over het hoofd zie maar ik neem wel contact op met de winkel waar ik hem vandaan heb. bedankt voor de hulp!

    groet, boudewijn

    #1820
    boudewijn
    Participant

    na veel pielen en een ander vtx zelfde probleem heb ik een andere camera geprobeerd. dit werkte wel. wat bleek is dat van de eachine camera die ik heb gebruikt was de pinout in de meegeleverde kabel verkeerd. de min zat aan de video out. dus nu eindelijk alles werkend en hij vliegt uitstekend!

    bedankt voor de hulp!

    #1821
    Droneracers.nl
    Keymaster

    Goed te horen thanks voor de update!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
×