FC werkt niet?

FPV Racing Forum Techniek Flight controllers FC werkt niet?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #8255
    rob van es
    Participant

    Ik heb een vraag , ik heb een race drone gebouwd , alles gesoldeerd en aangesloten en hij werkt als hij op de pc is aangesloten helemaal goed, maar zodra ik hem van de pc afhaal dan doet de fc het niet meer , de rx en vtx die ik via de zelfde 5v van de pdb haal wel hoe kan dit?

    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 years, 12 months geleden door Droneracers.nl.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 years, 12 months geleden door Droneracers.nl.
    #8257
    Droneracers.nl
    Keymaster

    Dan heb je toch de 5v voeding naar de fc niet goed aangesloten vrees ik. De fc werkt omdat de usb aansluiting dan tijdelijk de voeding verzorgt.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 years, 12 months geleden door Droneracers.nl.
    #10847
    john
    Participant

    hallo beste.
    ik ben een beginneling wat drone bouwen betreft. verder heb ik op rc gebied alles gedaan ook rc vliegen. heb nu een 3d printer en bouw nu mijn eerste drone. alles is go d gegaan totdat ik de flight controller vliegklaar wil maken met openpilot. heb ook andere programmas geprobeert. maar geen van deze zien de flicht controller. ik heb hem helemaal kaal aangesloten op de usb poort. er branden twee ledjes, een blauw continu en rood knipperend. wat is mijn fout??? help please
    vriendelijke groeten
    john van esch

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
×